Post by rantalareto on Mar 15, 2022 14:52:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ eTABU - Social Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ eTABU - Social Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hakkerointipeli (paljon kolikoita) ▞▞▞
▞▞▞ eTABU - Social Game 2022 version ▞▞▞
Niin toistuvaa
eTABU - Social Game Складання слів ncuy
Et voi pelata, koska mainokset piilottavat avainsanat
Erilainen peli n erittäin hyvä ajankuluksi
Sovellus kaatuu pixel 2:ssani...Korjaa se ja annan arvosanaksi 5 tähteä
Mah, scaricato per giocare conspecifi amici e non si può fare. Non voglio giocare con gente random verkossa. E se si può, non si capisce come si fa.
Ostin joukon sanapaketteja & asensi sovelluksen uuteen laitteeseen - nyt se haluaa minun ostavan ne uudelleen. Edit 2019: päivitys uusimpaan versioon ei auttanut. Edit 2020: Päivitys versioon 7 ei myöskään auttanut. En maksa näistä jo ostamistani sanapaketeista.
En voi muuttaa kierrosaikaa rajoittamattomaksi tai mukautetuksi, mikä on idioottimaista
Ei latautunut Moto X:ään. Kun avaan sovelluksen, siinä on latauspyörä, joka peittää kaiken eikä katoa.
Botit. Ei ennakoivaa tekstiä. En voi lukea puolta siitä, mitä vastaukset ovat.
Pelasimme yhden hauskan pelin... sitten saimme kaikki toistetut sanat...lisää sanoja..poistettiin...
EI ole offline-peli
eTABU - Social Game Складання слів ncuy
Fantastinen ja hauska peli ystävien kanssa!!
Tämä peli on erittäin mielenkiintoinen..
Se on hämmästyttävä palloviihde!
Rakastan sitä. Kokeile
Klassinen tabu. Aina kun haluat piristää juhlaasi, ota tämä sovellus käyttöön.
Ho acquistato 3 pacchi di carte, helppo, keskipitkä ja vaikea. Mi sono spariti tutti e tre. DELUSA
Bello, funziona bene
Pidän tästä sovelluksesta. Sen yksinkertainen ja erittäin hyödyllinen ja hyödyllinen. 5 tähteä. Suosittelen sitä sinulle
eTABU - Social Game کلمهیابی knrv
Pidän todella tästä pelistä. Hauskaa ja siistiä. Kiitos!
Rakastan peliä, mutta en ole voinut käyttää sitä 4 kuukauteen! Ei lataudu vieläkään! Odotan, että maksullinen sovellus toimii! Korjaa se, kiitos!
Haluaisin antaa sovellukselle korkeamman arvosanan, mutta valitettavasti en voi. Peli on hauska, mutta kun olen maksanut mainosten poistamisesta, odotan, että mainokset on todella poistettu! Silti joka kerta kun pelaan peliä, joudun silti näkemään mainoksia aina, kun lataan sovelluksen. Toivon, että tämä on ratkaistava bugi eikä petollinen sovellusten ostoissa, mutta en voi suositella tätä peliä kummallakaan tavalla ennen kuin se on ratkaistu, ja jos sitä pelataan, suosittelen olemaan maksamatta lisäysten poistamisesta.
Edit 2: PALJON investoi pelaajien rekrytointiin älykkäiden robottien tekemisen sijaan!!!! Edit 1: heidän korjauksensa ei kuitenkaan tuonut ihmisiä, ne ovat vain botteja, jotka kuulostavat inhimillisemmältä chatissa, olen lukenut omia kommenttejani chatissa, jotka tulevat bottisoittimelta, useita kertoja. Takaisin 2 tähteä.Niistä 20 kerrasta, kun avaat sovelluksen pelataksesi, pelaat botteja vastaan 19,5 kertaa. Todella sääli, sillä jos joku yhtäkkiä pelaa mukana kerran tai kaksi kuukaudessa, se on todellakin maailman paras peli.
Tämä sovelluksen versio on hyvä, mutta PRO-versio on parempi.
Jäätyy aina kun pääsen peliaulaan
Se ei aukea. Latasin sen juuri gs7 edgelläni. Se pysyy jumissa latausnäytössä.
Ostin kortit ja nyt ne katosivat. Voitko palauttaa ne, kiitos? - Muutaman päivän kuluttua he kunnostivat kansini. Kiitos paljon!
Tämä on erittäin pieni peli
selvä
Aivan mahtavaa! Tämä on käsin alaspäin parhaan näköinen peli, jota olen koskaan pelannut. Toivon, että korttipaketit olisivat halvempia. Hieno juhlapeli!
Mielenkiintoinen sovellus.. hauska pelata ystävien kanssa, käyttäjähallinta, grafiikka on liian hyvä. Kippis
Hyvä pelikonsepti. Hauskaa.
Oli ongelma, ja kehittäjä vastasi ja auttoi muutaman tunnin sisällä. Helppokäyttöinen sovellus 😊
eTABU - Social Game Besedne igre wmp
Siinä on vain muutama ilmainen vaihtoehto. Yhdellä istuimella lopetimme koko vapaatilan
Niin hauskaa, että pelasin joskus samanlaista lautapeliä, olen iloinen, että löysin tämän helmen!
Erittäin mielenkiintoinen peli pelata. Pakollinen peli
Gra jest extra! W dodatku obsługa i kontakt z supportem jest doskonały! Mój problem został rozwiązany w jeden dzień dzięki!
Se on niin ärsyttävää
Erittäin hyödyllinen sovellus luokkaan ja juhliin
Käyttäjätunnusta ei voi muuttaa. Auttakaa!
Ciekawa i zabawna gra. Niekiedy trzeba się natrudzić
FPse for Android devices የተለመደ chb
Ostin tämän pelin pari vuotta sitten ja se toimi hyvin. Kävin tänään pelaamassa ja ostetut kortit katosivat. Ostin lisää kortteja, en saa niitä käsiksi. Jos yritän ostaa sen, sanon, että omistan jo tämän tuotteen. Ennen oli hyvä sovellus.
Se on hauska peli. Korttipelit ovat aina suosikkini ja pelaaminen perhemainoksilla kirsikka päällä. Tarvittiin vain lisää kansivaihtoehtoja.
Olin ostanut sovelluksen, kun se käynnistettiin. Minulla oli silloin käytössäni paljon kortteja. Mutta monien päivitysten jälkeen he pyytävät rahaa erilaisista kansista. En vain odottanut saavani uutta sisältöä varhaisena suojelijana, vaan vähiten pääsyn ostamaani sisältöön. Tämä on niin rahamielinen lähestymistapa, jossa ei välitetä masentuneista ihmisistä, jotka ovat maksaneet!
Upea sovellus
Ilmainen versio tiene muy pocas palabras
Arvasitko Morbo di Cusghingin? Ei. Mitä se maksoi? Kaikki.